Neden sosyal medya kullanmalıyız?

Sosyal medyanın günümüzdeki önemi yadsınamaz. Facebook, Instagram ve YouTube gibi mecralar bugün çok daha düşük maliyetlerle markaların hedef kitlelerine ulaşmaları için fırsat sunmaktadır. Ancak sosyal medya kullanımının yaygınlaşması beraberinde yeni bir rekabet alanının oluşmasına zemin hazırlamıştır. İşte bu yeni sanal rekabet dünyasında markaların seslerini duyurabilmeleri ve hedef kitleleri ile iletişime geçebilmeleri için bir reklam ajansı ile çalışmaları önem arz etmektedir.

Sosyal medya yönetimi nasıl olmalı?

Bir reklam ajansının markanız için belirleyeceği ilk şey strateji olacaktır. Bir sosyal medya stratejisi oluşturulurken markanın hedef kitlesi, kullanacağı mecralar, bütçesi ve sunduğu hizmetler doğru bir şekilde analiz edilmelidir. Sosyal medya, eğer doğru ve etkili bir şekilde kullanılırsa satışları artıracak sonuçlar doğuracaktır. Reklam ajansı, müşterisinin bütçesini en doğru şekilde kullanarak sosyal medya mecralarından maksimum dönüş elde etmeyi amaçlar.