İnternet uçsuz bucaksız bir mecra. Her gün yeni gelişmeler yaşanabiliyor ve bilgi çok hızlı yayılıyor. Üstelik internet mecralarında anonimlik özelliği olduğu için, magazinel ve yalan haberler çok daha hızlı yayılıyor ve herkes görüş bildirebiliyor. Buna rakipleriniz de dahil. Evet, rakipleriniz sizinle ilgili yalan haber oluşturabilir veya olumsuz yorumlarla insanları yönlendirebilir. Hiç beklemediğiniz bir tepki birkaç saat içerisinde üzerinde ciddi şekilde düşünmeniz gereken bir krize dönüşebilir. Peki böyle bir durumda nasıl bir yol izlemek gerekir? Sözleşme imzaladığımız her marka için kriz yönetimi sürecini üstleniyoruz. Krize neden olan iddiayı inceliyor ve krizin başladığı mecrayı gözlemliyoruz. Olay başka mecralarda da gündeme gelmeden karşı hamlelerimizi yapıyoruz. Üstelik hukuki açıdan da girişimlerde bulunuyor ve yalan ve itibar zedeleyici haberlerin hızlıca ilerlemesinin önüne geçiyoruz.

Detaylar için sizi arayalım