Ambalaj ya da etiket tasarımlarında öncelikle hedef, üretici veyahut tüketici açısından kullanımı günlük hayatının içerisindeymiş izlenimi vermesidir. Çünkü Hayatin rutini içerinde yer almaya hazır ürünler beraberinde tutkuyu da getirir. Strateji ve üretim safhalarında çevreci hassasiyetlerle yaklaşılan, üzerinde tüm ciddi mesai harcanan değerler hep bir adım öndedir. Çevreci, doğa dostu tasarımlar da hem dünyaya bırakılan karbon ayak izlerini küçültür hem de gösterilen farkındalığın karşılığını kullanıcılar nezdinde katbekat verir. Ambalaj ve etiket tasarımlarında vurucu etki basitlik, sadelik ve kullanıcı odaklı olmasından geçer. Rakiplerinden ayrılma ve farklı bir noktada konumlanma ise tasarım ve üretim safhalarının ortak stratejiyle yürütülmesinden geçer.

Detaylar için sizi arayalım