Afiş çalışmalarında tüm ürünlerin ve tüm özelliklerin verilmesinden ziyade belli ürünlerin en ayırt edici özelliklerine yoğunlaşmalı. İlk bakışta algılanılamayacak kadar karmaşık yapı beraberinde marka ve ürün hakkında olumsuz intibalara yol açar. Afiş kurgusu yaparken geri dönüşleri de dikkate alarak ölçülebilir değerler kullanılmalı. Web sitesi ziyaretleri, irtibata geçme bilgileri ya da satış grafiğine göre yeni afiş çalışmaları yürütülmeli. Gazete / dergi üretim ve bütçe değerlendirmesi yaparak farklı konsept ve tarzlarda, üretim standartlarını da zorlayarak inovatif afiş tasarımları ile şaşırtıcı görünmeli. Bu yöntem sayesinde verilmek istenen iletilirken afişin kendi reklamının da yapılması sağlanmalı.

Detaylar için sizi arayalım