Medya satın alma ajansı ne yapar?

Her marka bilinir ve görünür olmak ister. Bunun için reklam çözümüne başvurur. Fakat bir reklamı meydana getirecek düşünme ve tasarlama aşamalarını tamamlamak kadar, aynı reklamın görünür hale getirilmesi de önemlidir. Reklamın hangi mecralarda, hangi tarihlerde, hangi hedef kitleye gösterileceği ve geri dönüş oranlarının doğru şekilde hesaplanması; hem bütçe yönetimi hem de satışlara katkı bakımından önem taşır. Medya satın alma ajansı, sizin adınıza mecra yönetimi sürecini üstlenir ve havalimanından sinema salonlarına, AVM içlerinden otobüs durağı panolarına kadar markanızın olması gereken yerleri belirler. Oluşturduğu strateji doğrultusunda size bir medya satın alma planı sunar. Bir başka ifadeyle bütçenizi optimize ederek en verimli şekilde değerlendirir.

Detaylar için sizi arayalım