Facebook kurulduğu günden bu yana ulaştığı büyüme rakamları ile bugün 100 milyar doların üzerinde değerlendirmeye sahip bir şirkete dönüşmüş durumda. Milyarlarca kullanıcısı olan bu devasa sosyal medya platformunun temel işleyişi ise hedef bazlı reklam göstermesinde gizli. Doğru kullanıldığı takdirde Facebook’un markalar için ciddi geri dönüşler sağladığı bilinen bir gerçek. Peki ama Facebook reklamlarınızın ayarlamaları nasıl olmalı? Facebook reklam bütçeniz yeterli mi? Neden bir reklam ajansı ile çalışmayı tercih etmelisiniz?

Her şeyden önce Facebook’ta herhangi bir reklam bütçesi limitinin bulunmadığını belirtelim. Bütçe, sizin hedeflediğiniz dönüşüm oranına göre değişiklik göstermekte ve bunun kararı da size bırakılmalıdır. Facebook’ta bugün yaklaşık 10 farklı reklam türü bulunmaktadır. Amacınıza ve ihtiyaçlarınıza yönelik olarak doğru reklam türünü seçmeli ve hedef kitle segment ayarlamalarını hatasız bir şekilde gerçekleştirmelisiniz. Aksi halde reklamınızın gece karanlığında kaybolan bir gemi gibi yok olup gitmesine yol açabilirsiniz. Bu yüzden bir reklam ajansı ile çalışmayı tercih etmek, Facebook reklamları için ayırdığınız bütçenin daha etkili bir şekilde kullanılmasını sağlayacaktır.

Detaylar için sizi arayalım