Sosyal medya yaygınlaşmasıyla birlikte artık hayatımızda daha fazla öneme sahip. Markalar tüm sosyal medya mecralarında yer alarak kullanıcılara dört bir yandan ulaşmanın telaşı içerisinde. Peki gerçekten sosyal medyanın tüm kanallarından seslenmek gerekli mi? Kullanıcılar, markaların sık sık öne çıkma çabalarından olumlu mu etkileniyor? Paylaşılan bir postun geri dönüş oranı ne durumda? Saatlerce emek sarf edilip hazırlanan bir videonun satışları artırmaktaki başarısı ne? Siz bir takım çalışamlar yaparken rakipleriniz nelerle meşgul? Takipçi sayıları geçen aya oranla artışta mı yoksa düşüşte mi? Trend olabiliyorlar mı? Tüm bu soruların ardı arkası bitmek bilmiyor.

Sosyal medyada var olmak tek başına yeterli değil. Önemli olan dikkat çekebilmek ve marka sadakati yaratabilmek. Ancak, bir noktadan sonra markaların sürdürülebilir sosyal medya iletişimleri için bunlar da yeterli olmayabilir. Peki çözüm ne? Çözüm her işte olduğu gibi doğru analiz. Markanızın ve rakiplerinizin konumunu analiz etmek, aradaki farkları bulmak, başarıya giden yolun çok daha kısa sürede tamamlanmasını sağlayacaktır. Aylık yapılan analiz ve raporlama hizmeti sayesinde markalar hem kendi gelişimlerini hem de rakiplerinin güncel durumunu takip edebilmektedir. Bu sayede hangi mecralarda yoğunlaşılması gerektiği, en iyi dönüşlerin hangi kanallar üzerinden ve nasıl yapıldığı gibi kritik öneme sahip veriler ortaya çıkmakta ve doğru analiz ile markanın sosyal medya iletişimine yön verilmektedir.

Detaylar için sizi arayalım